Monday 8 October 2012

Koleksi Melewar

Koleksi Melewar merupakan pusat simpanan segala hasil penerbitan ilmiah yang diterbitkan daripada jabatan-jabatan dan unit -unit di IPG Kampus raja Melewar. Buat masa ini kami akan memaparkan tajuk-tajuk yang terdapat di dalam sesuatu penerbitan tersebut manakala teks penuh boleh dirujuk di Pusat Sumber. Semua bahan Koleksi Melewar ini telah ditandakan dengan label kuning dan dilengkapi dengan nombor untuk memudahkan pengguna mengakses.


1.  Wacana Pengamal Reflektif  2012. Jabatan Ilmu Pendidikan IPG Kampus Raja Melewar
2.    Keberkesanan Kurikulum Prasekolah Kebangsaan Terhadap Kemampuan Membaca  Murid murid Tahun Satu. IPG Kampus Raja Melewar.
3.   Tinjauan Kefahaman Patriotisme Dalam Kalangan Pelajar Institut Perguruan Kajian Kes di Institut Perguruan  Raja Melewar Seremban, Negeri Sembilan. Nadarajan Marimuthu, Jabatan Ilmu Pendidikan, 2006
4.    Tahap Penggunaan Alat Bantu Mengajar di Kalangan Guru pelatih  KPLI (M) Maktab Perguruan Raja Melewar Sewaktu Menjalani Praktikum. Mohd Aris Bin Othman, Hajah Siti fatihah Binti Abdullah, Hajah Asmah Binti Abd Rahman, Jabatan Kajian Sosial, 2004.

 5.   Jangkaan Pelajar Terhadap Sekolah Yang Mereka Ingini.  Amanah bt Mohd noor, Jamaliah bt hashim, Johari bin Talib,bt. Abdullah Rosaini bt Khalid, Sansinah bt. Hashim, Siti Fatihah bt Abdullah,  2002.
6.  Tahap Kecerdasan Pelbagai Pelajar-Pelajar PraPISMP Di Institut Perguruan Raja Melewar, Seremban. Ravi Balan a/l P. Arumugam, Muniandy a/l Varathan, Palani a/l Krishnasamy, 2007

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.